Bredbånds- og underholdningsleverandøren Altibox fortsetter som hovedsamarbeidspartner til Eliteserien og Norsk Toppfotball i to nye år.

Eliteserien topper oversikten over de mest spennende sponsorobjektene i Norge og Altibox har vært hovedsamarbeidspartner av Norsk Toppfotball siden 2017.

Les: Ten Hag vil erstatte Ronaldo med Bayern München-stjerne

  • Eliteserien er en god match for Altibox på grunn av Altibox-partnerskapets store geografiske spredning og gir oss mulighet til å være synlige og skape engasjement både nasjonalt og lokalt, sier administrerende direktør Tor Morten Osmundsen i Altibox.
  • Vi er utrolig stolte og enormt glade over at Altibox fortsatt vil være hovedpartner med Norsk Toppfotball og Eliteserien. Altibox er en stor og viktig aktør i markedet, og skaper verdier til nytte for videre utvikling av norsk klubbfotball, sier administrerende direktør i Norsk Toppfotball, Leif Øverland.

Eliteserien er ett av de bredeste sponsorobjektene i Norge og har en nasjonal, engasjerende og folkelig profil. Fotballen er så mye mer enn de 90 minuttene på banen, og som hovedsponsor er Altibox bevisste på at sponsormidlene skal bidra positivt også utenfor banen.

  • Et viktig bidrag her er holdningskampanjen #STOPP, Drømmetreffet, hvor barn får møte sine helter, og fotballens storsatsning på bærekraft sammen med FN og TV 2 under tittelen «Football For The Goals», sier sponsorsjef i Altibox, Vibecke Utengen.
  • For meg og klubbene som har jobbet tett med Altibox siden 2017 er jeg utrolig glad og stolt av at vi får fortsette det gode arbeidet vi sammen har startet de neste årene. Altibox har tilført oss mye allerede og jeg gleder meg til fortsettelsen, sier kommersiell leder i Norsk Toppfotball, Pål Breen.